niedziela, 23 lutego 2014

SUMMER, A LITTLE FASTER PLEASE!

I cannot wait, when the summer will come. At the moment I am only buying clothes only for this season... I think I believe, that it will precipitate coming of warm days. I must admit, that I hate to dress a lot of layers of clothes to myself, but in the winter I has to, becouse still I am feeling coldly. I think I should start to carry with me my heaters to hands, about which I still forget. They are laying somewhere lonely. I guess it is the best hit gift for Christmas.

Nie mogę się już doczekać nadejścia lata. Jak na razie kupuję ubrania tylko na tę porę roku... chyba wierzę, że to przyspieszy nadejście ciepłych dni. Muszę przyznać, że nienawidzę ubierać na siebie po kilka warstw ciuchów, do czego niestety w okresie zimowym jestem zmuszona, gdyż ciągle jest mi zimno. Muszę chyba zacząć nosić ze sobą moje ogrzewacze do rąk, o których cały czas zapominam i które leżą sobie samotnie przez większą część zimy. To chyba najbardziej trafiony prezent, który dostałam na Gwiazdkę.



In this week I completed the look, which is asking about showing it world. I can't wait, when I will show him You on me - not shaking with cold.

W tym tygodniu skompletowałam look, który prosi się, aby pokazać go światu. Nie mogę się już doczekać, kiedy pokaże Wam go na mnie - nie trzęsącej się z zimna.


Have a lovely week!

Miłego tygodnia!

1 komentarz:

  1. Cudowny look!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać: marbelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń