niedziela, 16 lutego 2014

THE VALENTINE/ FOREVER ALONE DAY


I have to say, this year's Valentine Day is one of the best for me. I spent nice time on Friday, inspite of the fact i didn't do anything special. I got even some valentines.
At school I ate a lot of delicious and sweet things, in it amazing cake in the shape of a heart. Inspite of the fact that for a week habitually I am listening to the song A Great Big World - Say Something, I had amazing jollity. And at the evening I saw one of my favourite films - Last Song. 

Muszę przyznać, że tegoroczne Walentynki należą do jednych z najlepszych. Spędziłam w piątek miło czas, mimo, że zaraz po przyjściu ze szkoły siedziałam w domu nie robiąc nic szczególnego. Dostałam nawet parę walentynek.
W szkole zjadłam pełno pysznych i słodkich rzeczy, w tym cudowne ciastko w kształcie serca. Mimo tego, że od tygodnia nałogowo słucham piosnki od A Great Big World - Say Something, miałam niesamowicie dobry humor, a wieczorem obejrzałam jeden z moich ulubionych filmów - Ostatnia Piosenka.



Below I add a picture of my new sweater, which I think is perfect to Valentine Day.

Poniżej wklejam zdjęcie mojego nowego sweterka, który wydaje mi się idealny na Walentynki. 


Have a lovely week!

Cudownego tygodnia!


5 komentarzy:

  1. cudowny sweterek ;>
    kiricrazylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka <3

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek i w pięknym walentynkowym kolorze :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) zapraszam do siebie na bloga: http://marta-roskosz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń