niedziela, 9 lutego 2014

FEBRUARY NEWS

Today I want to show You my newest acquisitions, which I bought on the beginning of February. During the winter holidays I was going on sales in shopping centres and second-hands. Into this way to my wardrobe (and not only) new residents came. 

W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam moje najnowsze zdobycze, które udało mi się kupić na początku lutego. W czasie ferii pochodziłam po wyprzedażach w centrach handlowych oraz ciucheksach i w ten sposób do mojej szafy (i nie tylko) zawitali nowi mieszkańcy.

Firstly I want to show You two things, which fell for me into hands as first. This is a brancelet and two rings bought at the sales (in last day!) in H&M for... 0.4 £ !

Najpierw chciałam Wam pokazać dwie rzeczy, które wpadły mi w ręce jako pierwsze. Jest to bransoleta i dwa pierścionki kupione na wyprzedaży (w ostatni dzień!) w H&M za... 2 zł!



Next thing, which I bought and at once I fell in love is sweatshirt, which I found in second-hand shop. It's in perfect quality and... some people couldn't believe where I bought it.

Kolejną rzeczą, którą od razu pokochałam jest bluza, znaleziona przeze mnie w ciucholandzie. Jest w idealnym stanie i cóż... niektórym ciężko było uwierzyć w to, gdzie ją kupiłam.


In second-hand shop I found beautiful sweater, which is too big for me, but recently I feel really good in oversize clouths. Except on this I was looking for sweater in this colour for very long time.

W ciucheksie znalazłam też śliczny sweterek, który jest na mnie za duży, ale ostatnio bardzo dobrze czuję się w oversizowych ubraniach. Poza tym od dłuższego czasu szukałam swetra w takim kolorze. 


In conclusion I add a picture of my new lip gloss from Sephora (I'm maniac of cosmetics to the lips and I couldn't stop myself from the purchase). I'm really pleased with it, and the most I like that inspite of quite dark colour on package after putting on the lips he is becoming colourless and is granting the lovely sheen the  lips.

Na zakończenie dodam jeszcze zdjęcie mojego nowego błyszczyka z Sephory (jestem maniaczką kosmetyków do ust i nie mogłam się powstrzymać przed jego zakupem). Jestem z niego bardzo zadowolona, a najbardziej podoba mi się to, że mimo dość ciemnego koloru na opakowaniu po nałożeniu na usta staje się bezbarwny i nadaje ustom śliczny połysk. 



Have a nice week!

Miłego tygodnia!

4 komentarze: