niedziela, 2 lutego 2014

THE DEATHLY HALLOWS BY ME

I'm very happy, that I'm writting first post today. I was scared of doing this, I was postponed this from day to day, but in the surge of the self-confidence I got down to work and here I am.
I wanted to introduce my newest work, this is handmade imprint to the T-shirt. It is my first work of this type, but very shortly I'm going to do this more.

Jestem bardzo szczęśliwa, że piszę dzisiaj pierwszy post. Bałam się to zrobić, przekładałam z dnia na dzień, ale w nagłym przypływie pewności siebie zabrałam się do pracy i oto jestem. 
Chciałam Wam przedstawić moje najnowsze dzieło, którym jest własnoręcznie wykonany nadruk na koszulkę. Jest to pierwsza moja tego typu praca, a już niedługo zamierzam zrobić tego o wiele więcej.


Below I am presenting to You some projects, which I'm going to  make in the near future (so that hopefully!). Perhaps I will manage make T-shirts myself - with the help of sewing machine. To it probably is still far, because I am just starting wonderful 10 weeks of absolute learning. Then I can count on some extended weekends, holidays and maturity examinations.

Poniżej przedstawiam Wam parę projektów, które mam zamiar wykonać w najbliższym czasie (oby!). Może nawet uda mi się samodzielnie zrobić bluzki  - z udziałem maszyny do szycia. Do tego zapewne jeszcze daleko, gdyż właśnie zaczynam cudowne 10 tygodni nauki absolutnej. Potem mogę liczyć na jakieś wydłużone weekendy, święta i matury. 




4 komentarze:

  1. omfg, zapowiada się ciekawie, czekam na kolejne projekty twojego wykonania. Bym dodał się do obserwatorów, ale nie widzę, żeby był ten gadżet, a więc dodaję do zakładek.

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się!

    Zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe projekty ;) powodzenia w realizacji ;)

    www.redttights.blogspot.com, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji! :D

    Ala
    alicetheladybird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń